Hírek
2021. Augusztus 12. 08:47, csütörtök |
Életmód
Forrás: mti - illusztráció: pixabay
Egy év alatt harminc százalékkal nőtt a digitális alkalmazások használata
Egy év alatt átlagosan 30 százalékkal több digitális alkalmazást kezdtek el használni az emberek, mint korábban, miközben a fogyasztók 76 százalékának egyértelműen nagyobbak lettek az elvárásai
a Cisco AppDynamics felmérése szerint például a válaszadók 57 százaléka nem használja többet azt az alkalmazást, amelyik nem teljesít a várakozásának megfelelően.
Az elemzés szerint a fogyasztók 60 százaléka az alkalmazást és az üzemeltető céget hibáztatja a hiba jellegétől függetlenül, ha bármi problémát tapasztal.
A világszerte több mint 13 ezer válaszadó digitális viselkedését vizsgáló tanulmány rávilágított, hogy a felhasználók egyre inkább zéró toleranciát tanúsítanak a nem, vagy nem megfelelően működő alkalmazásokkal szemben. Nem számít, hogy az alkalmazáson belül van-e a baj - például lassan betöltő oldalak, állásidő vagy biztonsági hibák - vagy olyan külső tényezők okozzák azt, mint a rossz internetkapcsolat, a lassú fizetési kapuk és egyéb technikai problémák. A fogyasztók szemében nincs különbség, a fennakadásokért az alkalmazást, illetve az azt üzemeltető céget, brandet, márkát teszik felelőssé.
Az emberek 72 százaléka ugyanis úgy véli, hogy az adott cég vagy brand felelőssége a digitális szolgáltatás vagy applikáció hibátlan működésének biztosítása, 92 százalékuk pedig elvárja, hogy a digitális szolgáltatások megbízható és konzisztens teljesítményt nyújtsanak.
A kutatásból kiderül, hogy a válaszadók többsége, 85 százaléka számára a mindennapok elengedhetetlen részévé váltak digitális szolgáltatások, és 84 százalékuk szerint ezek a szolgáltatások segítettek átvészelni a világjárványt. Ebből következően a fogyasztók lojalitása közvetlen kapcsolatban áll azzal, hogy melyik márka fektetett be jelentős mértékben digitális szolgáltatásainak fejlesztésébe az elmúlt időszakban: 67 százalékuk például lojálisabb lett az olyan márkákhoz, amelyek kivételesen magas minőségű digitális szolgáltatás biztosítanak.
A válaszadók jelentős hányadának, 61 százalékának jelentősen és hosszú távon megváltoztak a digitális szolgáltatásokkal kapcsolatos elvárásai: 73 százalékuk gondolja úgy, hogy még ha az élet vissza is tér a normális kerékvágásba, továbbra is támaszkodni fognak a már igénybe vett digitális szolgáltatásokra.
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 15. 08:05, péntek | Életmód
Jövőre jön a Vidéki Otthonfelújítási Program
A Vidéki Otthonfelújítási Program érdemben javíthat a kistelepüléseken élő családok lakáskörülményein
2024. November 14. 07:38, csütörtök | Életmód
Kihirdették a Saubermacher - Az Év Természetfotósa 2024 pályázat díjazottjait
Az év természetfotósa címet Daróczi Csaba nyerte, akinek 16 képe szerepel a legjobbak között.
2024. November 14. 07:36, csütörtök | Életmód
Notre-Dame - December 8-tól mindenki előtt ingyenesen nyitva áll a katedrális
A 2019-es tűzvész után újjáépített párizsi Notre-Dame-székesegyház december 8-tól ismét \"az egész világot\" fogadja, egy nappal azután, hogy Emmanuel Macron francia elnök beszédet mond a katedrális előtti téren.
2024. November 13. 07:51, szerda | Életmód
Jövőre két lépcsőben dupláznál meg a családi adókedvezmény mértékét
Újabb egyszerűsítések segíthetik a gyermekes családok életkezdését és lakhatását - közölte a Kulturális és Innovációs Minisztérium (KIM) kedden az MTI-vel.