Városlista
2024. november 15, péntek - Albert, Lipót

Hírek

2022. Március 22. 10:09, kedd | PR
Forrás: (x)

Álláshirdetésnél fontos a cég bemutatása

Álláshirdetésnél fontos a cég bemutatása

Milyen a jó álláshirdetés? Sokan felteszik ezt a kérdést és a válaszok is sokfélék lehetnek, vannak azonban olyan alappillérek, melyeket érdemes figyelembe vennie annak, akik releváns jelentkezőkre vár.

A Lépés Magazin oldalán ingyenes hirdetésfeladási lehetőséggel várják az ügyfeleket, ez egy jó platform az álláshirdetések számára is. A munka világában nagyon sok szereplő van, jó, ha van egy hely, ahol a kereslet és a kínálat találkozik. A Lépés Magazin pedig egy ilyen hely. Job, avagy munka – sokan keresnek és sokan kínálnak, jó, ha az igények és a lehetőségek találkoznak egymással. Ebben pedig megkérdőjelezhetetlen szerepe van az álláshirdetésnek.

Felhívni a figyelmet

Legyen egy jó cím! Hisz mint ahogy egy filmet vagy egy könyvet is megítélünk – akarva, akaratlanul – a címe alapján, úgy az álláshirdetést, tehát voltaképp magát az állást is. Legyen tehát egy jó címünk, ami tartalmazza a pozíció megnevezését és pár olyan dolgot, ami vonzóvá teszi a hirdetést a potenciális jelentkezők számára. És mint ahogy egy film vagy egy regény esetében, itt is fontos az, hogy hassunk az érzelmekre. Egy bevezető pedig tökéletes terep erre.

Példákon keresztül hatékonyabb

Mutassuk be a céget, ne várjuk el mindenkitől, hogy ismeri tevékenységünket, múltunkat, értékrendünket. Elég egyetlen bekezdés, pár mondat, amiben összefoglaljuk a vállalat életét. Mindezt úgy, hogy a jelentkező izgalmasnak találja, meg akarja ismerni, és akarjon ott dolgozni. Az is fontos, hogy ne használjunk általánosságokat. Tehát ahelyett, hogy azt írnánk, hogy itt hosszú távon képzelik el az emberek az életüket, inkább írjuk azt, hogy a vállalatunknál átlagban 20 évig dolgoznak az alkalmazottak.

Ez jobban megmutatja, hogy ragaszkodnak a céghez. Ugyanígy, ha bármit szeretnénk közölni, hozzunk egy példát. Az sokkal szemléletesebb és maradandóbb. Például leírhatjuk egy fontos sikerünket, projektet és azt is, hogy milyen előrelépési lehetőségek vannak a vállalatnál. Sokan ugyanis szeretnek hosszú távon gondolkodni, és keresik azokat a lehetőségeket, ahol cégen belül tudnak majd feljebb és feljebb lépni.
Lépés Magazin

Ezek érdekelhetnek még

2024. November 14. 10:32, csütörtök | PR

K&H: félénkebbek a középkorú magyarok, hiába a nagyobb jövedelem

sokan borúsan látják a jövőt

2024. November 13. 09:17, szerda | PR

K&H: vajon a pénzüknél maradnak a fiatalok?

Saját fizetésük alakulását tekintve a dolgozó fiatalok többsége, 75 százaléka fizetésemelésre számít.

2024. November 04. 14:07, hétfő | PR

K&H: indul a „pénztanárok” versenye

a TikTokon csapnak össze egymással a pedagógusok

2024. Október 21. 12:08, hétfő | PR

Már tizenévesen elkezd befektetni és megtakarítani a Z generáció

óriásit ugrott a felelős alapok kezelt vagyona